Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů. V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají.
ISBN: | 978-80-7400-561-9 |
---|---|
EAN: | 9788074005619 |
Doporučená cena: | 350 Kč |
Počet stran | 152 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 20. 10. 2015 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Nakladatelství C. H. Beck, s. r. o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |