Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku.
V první kapitole je vysvětlen pojem „spotřební chování“ a jsou objasněny základní modely sledování spotřebního chování. V dalších kapitolách jsou pak podrobněji vysvětleny faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Samostatná kapitola podrobně přibližuje průběh kupního rozhodování spotřebitele, ale rovněž jeho ponákupní chování. V rámci této kapitoly jsou také vysvětleny například typy rozhodovacích procesů či tzv. adopce nových výrobků. Poslední, šestá kapitola je věnována otázce segmentace spotřebitelů; jsou popsány jednotlivé fáze procesu segmentace trhu a vysvětleny hlavní koncepty, metody a techniky tohoto procesu.
Teoretické pasáže jsou vhodně doplněny aktuálními daty z rozsáhlého výzkumu společnosti MEDIAN.
ISBN: | 978-80-7400-693-7 |
EAN: | 9788074006937 |
Doporučená cena: | 650 Kč |
Počet stran |
384 stran |
Rozměr |
164x238 mm |
Datum vydání |
06. 09. 2018 |
Pořadí vydání |
1. |
Jazyk |
český |
Vazba |
měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Autor: |
Jan Koudelka |
Nakladatelství |
Nakladatelství C. H. Beck, s. r. o. |
Tématická skupina |
2 - Společenské vědy; osvěta |