Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Spotřební kulturaHistorie, teorie a výzkum

Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu, 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení, 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek, 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje. Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty. Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti.

ISBN:978-80-200-2372-8
EAN:9788020023728
Doporučená cena:550 Kč
Počet stran 440 stran
Rozměr 148x210 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 23. 10. 2014
Jazyk český
Vazba slepá lepená brožura s přebalem
Nakladatelství Středisko společných činností AV ČR, v.v.i. - nakl. Academia
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace