![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu, 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení, 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek, 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje. Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty. Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti.
ISBN: | 978-80-200-2372-8 |
---|---|
EAN: | 9788020023728 |
Doporučená cena: | 550 Kč |
Počet stran | 440 stran |
Rozměr | 148x210 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 23. 10. 2014 |
Jazyk | český |
Vazba | slepá lepená brožura s přebalem |
Nakladatelství | Středisko společných činností AV ČR, v.v.i. - nakl. Academia |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)