![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Bez dobré znalosti spotřebního chování přestává být marketing marketingem. Jde o celou řadu poznatků počínaje kulturním a sociálním zázemím spotřebitelů, jejich psychikou přes průběh kupního rozhodování po vlastní užívání produktů a dokonce po osudy výrobků po té, co je spotřebitelé přestali užívat. Každá z oblastí má svůj zřetelný marketingový obsah a význam. Smyslem textu Spotřební chování je proto poskytnout relativně ucelený obrázek marketingového pohledu na chování spotřebitelů ve všech zmíněných směrech.
ISBN: | 978-80-245-1698-1 |
---|---|
EAN: | 9788024516981 |
Doporučená cena: | 92 Kč |
Počet stran | 158 stran |
Rozměr | 210x297 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 15. 11. 2010 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)