Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Spotřební chování

Bez dobré znalosti spotřebního chování přestává být marketing marketingem. Jde o celou řadu poznatků počínaje kulturním a sociálním zázemím spotřebitelů, jejich psychikou přes průběh kupního rozhodování po vlastní užívání produktů a dokonce po osudy výrobků po té, co je spotřebitelé přestali užívat. Každá z oblastí má svůj zřetelný marketingový obsah a význam. Smyslem textu Spotřební chování je proto poskytnout relativně ucelený obrázek marketingového pohledu na chování spotřebitelů ve všech zmíněných směrech.

ISBN:978-80-245-1698-1
EAN:9788024516981
Doporučená cena:92 Kč
Počet stran 158 stran
Rozměr 210x297 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 15. 11. 2010
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace