![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Nová kniha předních evropských odborníků na problematiku interkulturních rozdílů a interkulturní komunikace se zaměřuje jak na sociálně psychologické a sociologické vysvětlení interkulturní komunikace, tak i na uvedení zvláštností jednotlivých kultur, které reprezentují nejčastější partneři v mezinárodní spolupráci. Nejde přitom jen o země EU, ale i o potenciální partnery na americkém, asijském a africkém kontinentu. Značnou pozornost autoři věnují otázkám praktického rozvoje interkulturních dovedností a různým oblastem ekonomického a společenského života, v nichž kulturní rozmanitost vytváří specifické prostředí a přináší specifické problémy.
ISBN: | 80-7261-121-6 |
---|---|
EAN: | 8072611216 |
Doporučená cena: | 490 Kč |
Počet stran | 320 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 21. 3. 2005 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)