Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Společensky odpovědné chování se firmám vyplací

Velká pozornost se dnes věnuje problematice sociálních médií. Stejně tak je kladen značný důraz na téma společenské odpovědnosti firem. Autor předkládá první knihu, která obě témata vnímá jako vzájemně provázaná, a přesvědčivě argumentuje, že nejúspěšnějšími firmami budoucnosti budou ty, které se chovají společensky nejodpovědněji. Hlas lidí spojených prostřednictvím sociálních sítí nabývá na síle a podle Jonese postupně nutí podnikatelský svět, aby si osvojil nové standardy chování.

ISBN:978-80-7261-269-7
EAN:9788072612697
Doporučená cena:329 Kč
Počet stran 192 stran
Rozměr 145x205 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 15. 9. 2014
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace