![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Velká pozornost se dnes věnuje problematice sociálních médií. Stejně tak je kladen značný důraz na téma společenské odpovědnosti firem. Autor předkládá první knihu, která obě témata vnímá jako vzájemně provázaná, a přesvědčivě argumentuje, že nejúspěšnějšími firmami budoucnosti budou ty, které se chovají společensky nejodpovědněji. Hlas lidí spojených prostřednictvím sociálních sítí nabývá na síle a podle Jonese postupně nutí podnikatelský svět, aby si osvojil nové standardy chování.
ISBN: | 978-80-7261-269-7 |
---|---|
EAN: | 9788072612697 |
Doporučená cena: | 329 Kč |
Počet stran | 192 stran |
Rozměr | 145x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 15. 9. 2014 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)