![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Aby manažeři dosahovali požadovaných výsledků, je nutné, aby umožnili pracovníkům efektivně organizovat a koordinovat své úkoly a získávat a sdílet potřebné informace pro rozhodování. Tým lektorů TC Business School se ve své nejnovější publikaci zabývá organizační strukturou firmy, tedy možnostmi, jak ve firmě co nejefektivněji rozdělovat úkoly a koordinovat provádění i výstupy práce. Proces organizování a koordinování pojímají jako významný manažerský úkol.
ISBN: | 978-80-7261-278-9 |
---|---|
EAN: | 9788072612789 |
Doporučená cena: | 359 Kč |
Počet stran | 256 stran |
Rozměr | 125x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 8. 12. 2014 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)