Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Social and Cultural Dimensions of Innovation in Knowledge Societies

Publikace se zaměřuje na působení sociálních a kulturních faktorů inovačních aktivit. Popisuje nové formy inovací, například sociální inovace chápané jako změny sociálních praktik, a zvažuje též tzv. kulturní tezi, podle níž je inovační chování primárně určováno kulturou jako souborem specifických hodnot a praktik. Reflektuje také roli inovací při utváření stability a dynamiky společnosti. Důležitou součástí práce je analýza různých souvislostí inovačního transferu, jehož klíčovou dimenzí je i kulturní transfer. V angličtině.

ISBN:978-80-7007-353-7
EAN:9788070073537
Doporučená cena:220 Kč
Počet stran 278 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 6. 2. 2012
Vazba kniha, vázaná vazba
Jazyk anglický
Nakladatelství FILOSOFIA
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace