![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Publikace se zaměřuje na působení sociálních a kulturních faktorů inovačních aktivit. Popisuje nové formy inovací, například sociální inovace chápané jako změny sociálních praktik, a zvažuje též tzv. kulturní tezi, podle níž je inovační chování primárně určováno kulturou jako souborem specifických hodnot a praktik. Reflektuje také roli inovací při utváření stability a dynamiky společnosti. Důležitou součástí práce je analýza různých souvislostí inovačního transferu, jehož klíčovou dimenzí je i kulturní transfer. V angličtině.
ISBN: | 978-80-7007-353-7 |
---|---|
EAN: | 9788070073537 |
Doporučená cena: | 220 Kč |
Počet stran | 278 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 6. 2. 2012 |
Vazba | kniha, vázaná vazba |
Jazyk | anglický |
Nakladatelství | FILOSOFIA |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)