Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Sociální marketing

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě.

ISBN:978-80-87500-80-4
EAN:9788087500804
Doporučená cena:299 Kč
Počet stran 256 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 22. 9. 2016
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství VERBUM Publishing s.r.o.
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace