![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě.
ISBN: | 978-80-87500-80-4 |
---|---|
EAN: | 9788087500804 |
Doporučená cena: | 299 Kč |
Počet stran | 256 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 22. 9. 2016 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | VERBUM Publishing s.r.o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)