![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Přední čeští odborníci v oboru mediálních studií zpracovali první soustavnou českou publikaci zachycují současný stav mediální vědy. Autoři se soustřeďují zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, které se zabývají vztahem medií a společnosti.
ISBN: | 80-7178-926-7 |
---|---|
EAN: | 8071789267 |
Doporučená cena: | 465 Kč |
Počet stran | 328 stran |
Rozměr | 150x210 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 3. 11. 2004 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | PORTÁL, s. r. o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)