Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Slovník mediální komunikace

Přední čeští odborníci v oboru mediálních studií zpracovali první soustavnou českou publikaci zachycují současný stav mediální vědy. Autoři se soustřeďují zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, které se zabývají vztahem medií a společnosti.

ISBN:80-7178-926-7
EAN:8071789267
Doporučená cena:465 Kč
Počet stran 328 stran
Rozměr 150x210 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 3. 11. 2004
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Nakladatelství PORTÁL, s. r. o.
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace