![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Přední světový odborník na manažerskou strategii a marketingové řízení představuje strategie, organizační struktury, procesy i kulturu "skrytých šampiónů", mimořádně úspěšných menších podniků, které mají na svých specifických trzích ve světovém měřítku nesmírně silné postavení. Jde o firmy, jež velmi rychle rostou, a přesto si udržují flexibilitu malých podniků, takže mohou jiným organizacím posloužit jako vzor moderního podnikového řízení i jako příklad pro dosažení podnikatelského úspěchu v 21. století.
ISBN: | 978-80-7261-225-3 |
---|---|
EAN: | 9788072612253 |
Doporučená cena: | 540 Kč |
Počet stran | 384 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 30. 11. 2010 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Překladatel: | Škapová, Hana |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)