![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Jeden ze zakladatelů a někdejší generální ředitel světové sítě reklamní a komunikační agentury Euro RSCG Worldwide předkládá návod, jak využít tvořivost k rozvoji podniků a značek. Nestačí vytvářet reklamy, je třeba přicházet s "tvůrčími podnikatelskými nápady", propojujícími reklamní, marketingové a podnikatelské strategie a vytvářejícími nové podnikatelské příležitosti. Kniha obsahuje řadu příkladů úspěšných kampaní a podnikatelských strategií založených právě na využití tvůrčího myšlení a konceptu tzv. Creative Business Ideas®.
ISBN: | 80-7261-108-9 |
---|---|
EAN: | 8072611089 |
Doporučená cena: | 360 Kč |
Počet stran | 240 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 24. 5. 2004 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah, přebal |
Překladatel: | Hana Škapová |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)