![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Věnujete se internetovému marketingu a rádi byste začali používat některý z PPC systémů? Nebo chcete efektivně investovat do vlastní propagace? Zkuste se seznámit s populární službou Sklik, která vám pomůže oslovit velkou část českých uživatelů Internetu. S knihou z edice Jednoduše se snadno naučíte vybírat vhodná klíčová slova, vytvářet reklamní kampaně nebo třeba optimalizovat inzeráty na základě údajů o jejich úspěšnosti.
ISBN: | 978-80-251-3760-4 |
---|---|
EAN: | 9788025137604 |
Doporučená cena: | 199 Kč |
Počet stran | 144 stran |
Rozměr | 148x210 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 17. 9. 2012 |
Vazba | kniha, šitá vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Computer Press, a. s. |
Tématická skupina | 5 - Technické vědy |
![](/front-module/image/logo.png)