![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Sex sells. Sex prodává. Tak zní jedno z nejotřepanějších hesel marketingu a reklamy. Ale jak reklamní tvůrci ve skutečnosti se sexuálními znaky pracují? Publikace Sex v reklamě mapuje a kategorizuje typy sexuálních informací, které se objevují v soudobé české tištěné reklamě. Autorka se zaměřuje především na skrytou komunikaci sexuálních významů, na práci reklamy s narážkami, subtilními náznaky a dvousmysly, ale na její nakládání s explicitním sexuálním sdělením.
ISBN: | 978-80-86807-88-1 |
---|---|
EAN: | 9788086807881 |
Doporučená cena: | 155 Kč |
Počet stran | 160 stran |
Rozměr | 148x210 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 12. 3. 2010 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Nakladatelství Bor |
Tématická skupina | 13 - Krásná literatura |
![](/front-module/image/logo.png)