Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Sex v reklamě

Sex sells. Sex prodává. Tak zní jedno z nejotřepanějších hesel marketingu a reklamy. Ale jak reklamní tvůrci ve skutečnosti se sexuálními znaky pracují? Publikace Sex v reklamě mapuje a kategorizuje typy sexuálních informací, které se objevují v soudobé české tištěné reklamě. Autorka se zaměřuje především na skrytou komunikaci sexuálních významů, na práci reklamy s narážkami, subtilními náznaky a dvousmysly, ale na její nakládání s explicitním sexuálním sdělením.

ISBN:978-80-86807-88-1
EAN:9788086807881
Doporučená cena:155 Kč
Počet stran 160 stran
Rozměr 148x210 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 12. 3. 2010
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Nakladatelství Bor
Tématická skupina 13 - Krásná literatura
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace