![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Starší generace se stále více dostává do ohniska zájmu veřejnosti a její spotřebitelská síla neustále roste. Kdo chce uspět na tomto trhu spotřebitelů, musí na seniory cíleně zaměřit své marketingové aktivity. Kniha Senior – zákazník budoucnosti vás navede, jak za pomoci chytrých marketingových opatření a správných strategií přesvědčit tuto kupní sílu o svých produktech a službách.
ISBN: | 978-80-265-0018-6 |
---|---|
EAN: | 9788026500186 |
Doporučená cena: | 369 Kč |
Počet stran | 256 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 19. 3. 2012 |
Vazba | kniha, šitá vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | BizBooks |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)