![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem něčeho složitého, co je vyhrazeno pouze odborníkům. Často se také vnímání marketingu zužuje na jeho nejviditelnější projev – reklamu. Autoři – lektoři TC Business School – přicházejí s praktickými, podnětnými a užitečnými opatřeními a metodami, názorně vysvětlují klíčové součásti marketingu a ukazují, jak do nich zapojit všechny pracovníky ve firmě.
ISBN: | 978-80-7261-258-1 |
---|---|
EAN: | 9788072612581 |
Doporučená cena: | 289 Kč |
Počet stran | 212 stran |
Rozměr | 125x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 4. 4. 2013 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)