Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Rozumíte svým zákazníkům?

Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem něčeho složitého, co je vyhrazeno pouze odborníkům. Často se také vnímání marketingu zužuje na jeho nejviditelnější projev – reklamu. Autoři – lektoři TC Business School – přicházejí s praktickými, podnětnými a užitečnými opatřeními a metodami, názorně vysvětlují klíčové součásti marketingu a ukazují, jak do nich zapojit všechny pracovníky ve firmě.

ISBN:978-80-7261-258-1
EAN:9788072612581
Doporučená cena:289 Kč
Počet stran 212 stran
Rozměr 125x205 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 4. 4. 2013
Jazyk český
Vazba lepená brožura, obálka s chlopněmi
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace