![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha zkušených marketingových odborníků, která je klíčovou oborovou monografií pro praxi retail marketingu i základní vysokoškolskou učebnicí, se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu. Vzhledem ke snaze retailingových řetězců udržet si zákazníky a získat nové se zaměřuje především na chování spotřebitele, tržní segmentaci, CRM a budování značky. Podrobně jsou vysvětleny různé formy komunikačních technik z hlediska jejich uplatnění v retailingu, včetně nových trendů využití on-line komunikace. Publikace je doplněna řadou názorných praktických příkladů a ilustrací.
ISBN: | 978-80-7261-207-9 |
---|---|
EAN: | 9788072612079 |
Doporučená cena: | 440 Kč |
Počet stran | 328 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 13. 11. 2009 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)