Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Retail Marketing

Kniha zkušených marketingových odborníků, která je klíčovou oborovou monografií pro praxi retail marketingu i základní vysokoškolskou učebnicí, se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu. Vzhledem ke snaze retailingových řetězců udržet si zákazníky a získat nové se zaměřuje především na chování spotřebitele, tržní segmentaci, CRM a budování značky. Podrobně jsou vysvětleny různé formy komunikačních technik z hlediska jejich uplatnění v retailingu, včetně nových trendů využití on-line komunikace. Publikace je doplněna řadou názorných praktických příkladů a ilustrací.

ISBN:978-80-7261-207-9
EAN:9788072612079
Doporučená cena:440 Kč
Počet stran 328 stran
Rozměr 165x235 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 13. 11. 2009
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace