Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Retail Management

Nová vysokoškolská učebnice zprostředkovává čtenáři základní teoretické koncepty a nástroje řízení maloobchodní firmy. Soustřeďuje se hlavně na procesy, které jsou pro maloobchodní podnikání rozhodující - na lokalizaci maloobchodních jednotek, tvorbu sortimentu, řízení pohybu zboží, prodej mimo síť \"kamenných obchodů\", ale také na organizaci podnikových procesů a řízení pracovníků. Pozornost je rovněž věnována ochraně spotřebitele a vývoji maloobchodního podnikání v ČR i ve světě. Publikace je vhodná jak pro studenty škol ekonomického zaměření, tak i pro pracovníky z praxe, kteří si chtějí obohatit své zkušenosti o nové poznatky z tohoto prudce se rozvíjejícího oboru.

ISBN:978-80-7261-167-6
EAN:9788072611676
Doporučená cena:420 Kč
Počet stran 312 stran
Rozměr 165x235 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 19. 9. 2007
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace