![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Nová vysokoškolská učebnice zprostředkovává čtenáři základní teoretické koncepty a nástroje řízení maloobchodní firmy. Soustřeďuje se hlavně na procesy, které jsou pro maloobchodní podnikání rozhodující - na lokalizaci maloobchodních jednotek, tvorbu sortimentu, řízení pohybu zboží, prodej mimo síť \"kamenných obchodů\", ale také na organizaci podnikových procesů a řízení pracovníků. Pozornost je rovněž věnována ochraně spotřebitele a vývoji maloobchodního podnikání v ČR i ve světě. Publikace je vhodná jak pro studenty škol ekonomického zaměření, tak i pro pracovníky z praxe, kteří si chtějí obohatit své zkušenosti o nové poznatky z tohoto prudce se rozvíjejícího oboru.
ISBN: | 978-80-7261-167-6 |
---|---|
EAN: | 9788072611676 |
Doporučená cena: | 420 Kč |
Počet stran | 312 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 19. 9. 2007 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)