Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Reklamní sloganya příběhy stojící za jejich vznikem

Reklamní slogany jsou krátká slovní spojení, která zdůrazňují klíčové vlastnosti produktů, služeb nebo značek. Jejich tvůrci je navrhují tak, abychom si je snadno zapamatovali. Důležitost dobrého sloganu si firmy dobře uvědomují a jejich tvorbě věnují obrovské úsilí. Některé úspěšné slogany pak provázejí značku i desítky let. Které slogany jsou opravdu světoznámé a které se staly naprostými propadáky? Jaké příběhy se skrývají za vznikem některých nejznámějších sloganů?

ISBN:978-80-265-0064-3
EAN:9788026500643
Doporučená cena:299 Kč
Počet stran 232 stran
Rozměr 167x225 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 22. 4. 2013
Vazba kniha, šitá vazba
Jazyk český
Nakladatelství BizBooks
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace