Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Reklama v češtině

Publikace renomované autorky se zamýšlí nad tím, co je reklama, jak je utvářena, jaká poselství sděluje a jakým způsobem a jak utváří náš obraz světa. Ukazuje, jak číst a interpretovat reklamní text, jak reklamě porozumět, resp. jak jí odolávat. Cílem knížky je postihnout rozmanitost reklamy, její jazykovou a stylovou variantnost a zároveň také ukázat pluralitu metod, s nimiž lze k její analýze přistoupit. Klade otázku místa reklamy v našem životě, v systému našich hodnot i v našem jazykovém podvědomí. Publikace je určena jak odborníkům – lingvistům, pedagogům, pracovníkům v reklamě a marketingu, tak i laickým čtenářům, kteří se s reklamou každodenně setkávají, a je i vhodnou příručkou mediální výchovy ve školách.

ISBN:80-85927-75-6
EAN:8085927756
Doporučená cena:290 Kč
Počet stran 260 stran
Rozměr 148x210 mm
Pořadí vydání 1
Datum vydání 1. 1. 2000
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Leda, spol. s r.o.
Tématická skupina 13 - Krásná literatura
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace