Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží. Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.
ISBN:978-80-87500-94-1
EAN:9788087500941
Počet stran 400 stran
Datum vydání 26. 1. 2018
Pořadí vydání neurčeno
Vazba kniha, vázaná vazba
Jazyk slovenský
Autor: Pavel Horňák
Nakladatelství VERBUM Publishing s.r.o.
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace