![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Rádi byste provedli reklamní kampaň vlastními silami? Nebo potřebujete tendrem vybrat tu „pravou“ reklamní agenturu, která vám za odpovídající cenu zrealizuje účinnou propagaci? A jak zkontrolovat, že reklama splnila očekávání? Na tyto a řady dalších otázek odpovídá zasvěceně kniha od českého autora. obsahuje 200 užitečných tipů a rad. Věnuje se příkladům a zkušenostem z domácího prostředí, ale i ze světa.
ISBN: | 978-80-251-2300-3 |
---|---|
EAN: | 9788025123003 |
Doporučená cena: | 287 Kč |
Počet stran | 176 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 15. 5. 2009 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Computer Press, a. s. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)