Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů.
ISBN: | 978-80-247-5022-4 |
---|---|
EAN: | 9788024750224 |
Doporučená cena: | 349 Kč |
Počet stran | 256 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 11. 8. 2015 |
Vazba | kniha, vázaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Grada Publishing, a.s. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |