![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií.
ISBN: | 978-80-7367-596-7 |
---|---|
EAN: | 9788073675967 |
Doporučená cena: | 575 Kč |
Počet stran | 344 stran |
Rozměr | 160x230 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 27. 8. 2009 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Autor: | Vystrčil, Tomáš |
Překladatel: | Antonín, Petr |
Nakladatelství | PORTÁL, s. r. o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)