Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Public RelationsZákladní teorie, praxe, kritické přístupy

Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií.

ISBN:978-80-7367-596-7
EAN:9788073675967
Doporučená cena:575 Kč
Počet stran 344 stran
Rozměr 160x230 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 27. 8. 2009
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Autor: Vystrčil, Tomáš
Překladatel: Antonín, Petr
Nakladatelství PORTÁL, s. r. o.
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace