![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Publikace významných odborníků v oblasti manažerské psychologie pojímá problematiku podnikání z psychologického úhlu pohledu. Naznačuje úskalí jednotlivých etap podnikání a uvádí praktická doporučení z hlediska osobnosti podnikatele a jeho sociálních a podnikatelských dovedností. Autoři vycházejí nejen z řady teoretických psychologických a sociálně psychologických konceptů, ale i z vlastního výzkumu podnikatelského prostředí v ČR, Německu a Polsku. Kniha je obohacena o řadu cvičení, která začínajícím podnikatelům pomohou odhalit jejich podnikatelský potenciál, a radí, jak vyhledávat podnikatelské příležitosti, vybudovat efektivní pracovní tým, jak se vyhnout různým rizikům či problémům spojeným s růstem podniku.
ISBN: | 80-7261-125-9 |
---|---|
EAN: | 8072611259 |
Doporučená cena: | 340 Kč |
Počet stran | 264 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 19. 9. 2005 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)