![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Autorovi se podařilo podat kromě množství utříděných fakt také přesvědčivý důkaz, že koncept hodnoty do psychologie nejen patří, ale je zde i konceptem klíčovým, propojujícím zejména další základní koncepty, jako jsou postoje a motivy v obecné a sociální psychologii, vůle a charakter v psychologii osobnosti a další. Kniha je vskutku dobře pojatým encyklopedickým přehledem dané problematiky, a jako taková je vítaným přínosem ke studiu problematiky hodnot vůbec. Vychází v druhém, doplněném a přepracovaném vydání.
ISBN: | 978-80-244-2295-4 |
---|---|
EAN: | 9788024422954 |
Doporučená cena: | 428 Kč |
Počet stran | 378 stran |
Rozměr | 176x250 mm |
Pořadí vydání | 2. přeprac. a dopl. |
Datum vydání | 22. 10. 2009 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, plátěný potah, přebal |
Nakladatelství | Univerzita Palackého v Olomouci |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)