![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
První dojem je nejdůležitější. Určuje, zda je něco ojedinělé, nakolik nás to či ono zaujme, jestli si to koupíme, i to, jak se cítíme. Ve své knížce se autor věnuje prvním dojmům v různých oblastech. Představuje nám svůj názor na každodenní designy, svým kritickým a zkušeným okem rozlišuje ty dobré, špatné, absurdní či geniální. Ať už jde o typ vašich ranních novin, automat na jízdenky MHD, knihy, mobily nebo obal čokoládových tyčinek, kterými se večer odměňujete. Odkrývá tajemství pozadí jakéhokoli tvořivého rozhodnutí se zdravou dávkou humoru a profesionality. Tato kniha je vyznáním lásky k designu, odhalením neviditelné krásy a zrady v jednoduchých rozhodnutích - takových, které si nikdo z nás ani neuvědomuje.
ISBN: | 978-80-8111-368-0 |
---|---|
EAN: | 9788081113680 |
Doporučená cena: | 279 Kč |
Počet stran | 144 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 16. 12. 2016 |
Vazba | kniha, vázaná vazba |
Jazyk | český |
Překladatel: | Zinburgová, Mária |
Nakladatelství | Noxi |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)