![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
V centru pozornosti této studie stojí hypotéza, která upozorňuje na možný vliv systematické a plošné propagandy na utváření společenských postojů a na formování obrazu katolického (protestantského) nepřítele na konci 16. a v první polovině 17. století. A jedním z cílů knihy je analýza strategií a témat systematicky rozvíjených protestantskou propagandou v předvečer a v průběhu třicetileté války. Vedle intenzivního využívání nových médií masové komunikace, které vycházely vstříc dobové společenské poptávce (divadlo, periodické novinové zpravodajství), vystupovaly v této propagandistické kampani i další argumentační strategie…
ISBN: | 978-80-7422-215-3 |
---|---|
EAN: | 9788074222153 |
Doporučená cena: | 349 Kč |
Počet stran | 292 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 17. 12. 2013 |
Vazba | kniha, vázaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | NLN s.r.o., Nakladatelství Lidové noviny |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)