![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
O potřebě změn ve školství po roce 1989 takřka nikdo nepochyboval. Jaké byly záměry, co se skutečně podařilo a kam by mělo české základní školství dále směřovat? Jaké jsou trendy změn ve školství v ostatních evropských zemích? Autoři publikaci Proměny primárního vzdělávání v ČR vycházejí z empirických výzkumů a analyzují klíčové reformní tendence v oblasti primárního vzdělávání v posledních deseti letech. Ukazují, jak se změnilo pojetí školy jako celku, cíle jednotlivých vzdělávacích oblastí i každodenní život školy (proměny v oblasti metod a strategií výuky, komunikace a klimatu ve třídě, způsobů hodnocení žáků apod.). Pozornost věnují i alternativním a inovativním přístupům ke vzdělávání a hodnocení mladších žáků, otázkám integrace žáků s postižením. Kniha je určena učitelům a ředitelům základních škol, případně mateřských škol, studentům pedagogiky, specialistům v oblasti vzdělávací politiky i angažovaným rodičům.
ISBN: | 80-7178-942-9 |
---|---|
EAN: | 8071789429 |
Doporučená cena: | 379 Kč |
Počet stran | 312 stran |
Rozměr | 160x230 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 18. 4. 2005 |
Jazyk | český |
Vazba | slepá lepená brožura s přebalem |
Nakladatelství | PORTÁL, s. r. o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)