![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Monografie se zabývá tématem projektové výuky, zejména v souvislosti se základním školstvím, které nabízí široký prostor pro realizaci projektů nejrůznějšího charakteru. V teoretické části se autorka zabývá vymezením základních pojmů souvisejících s tématem v české a zahraniční odborné literatuře. V empirické části byly stanoveny, ověřovány a analyzovány výzkumné problémy a hypotézy. Výzkum byl mimo jiné zaměřen na faktory, které brání učitelům v realizaci projektové výuky. Kvantitativní výzkum probíhal v České republice, Spolkové republice Německo a v Rakousku s cílem porovnat a analyzovat, jak často učitelé projektovou výuku využívají. Dále byly zjišťovány postoje a názory českých a zahraničních učitelů základních škol v souvislosti se zájmem o semináře a vzdělávání v této oblasti.
ISBN: | 978-80-244-2915-1 |
---|---|
EAN: | 9788024429151 |
Doporučená cena: | 250 Kč |
Počet stran | 214 stran |
Rozměr | 148x210 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 31. 5. 2012 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Univerzita Palackého v Olomouci |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)