Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Projektová výuka - moderní strategie vzdělávání v České republice a německy mluvících zemích

Monografie se zabývá tématem projektové výuky, zejména v souvislosti se základním školstvím, které nabízí široký prostor pro realizaci projektů nejrůznějšího charakteru. V teoretické části se autorka zabývá vymezením základních pojmů souvisejících s tématem v české a zahraniční odborné literatuře. V empirické části byly stanoveny, ověřovány a analyzovány výzkumné problémy a hypotézy. Výzkum byl mimo jiné zaměřen na faktory, které brání učitelům v realizaci projektové výuky. Kvantitativní výzkum probíhal v České republice, Spolkové republice Německo a v Rakousku s cílem porovnat a analyzovat, jak často učitelé projektovou výuku využívají. Dále byly zjišťovány postoje a názory českých a zahraničních učitelů základních škol v souvislosti se zájmem o semináře a vzdělávání v této oblasti.

ISBN:978-80-244-2915-1
EAN:9788024429151
Doporučená cena:250 Kč
Počet stran 214 stran
Rozměr 148x210 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 31. 5. 2012
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Univerzita Palackého v Olomouci
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace