![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Změny probíhající v současném školství zaměřeném na edukaci dětí a žáků s vadami sluchu s sebou přinášejí i požadavky na změny v oblasti metodické. Na jedné straně tu stojí pomalu, ale jistě v platnost přicházející národní kurikulum a na druhé straně ekonomické hledisko edukace, které vede správce škol do situací, ve kterých přijímají do svých škol žáky, jejichž druh postižení značně překračuje běžně očekávaný vzorek. Cílem této knihy je rozšířit informační pole pro oblast vzdělávání a výchovy dětí s žáků s vadami sluchu s ohledem na existenci nových podmínek a vytvořit teoretickou základnu pro kvalitativní posun vpřed v oblasti metodiky a forem edukace.
ISBN: | 978-80-244-1726-4 |
---|---|
EAN: | 9788024417264 |
Doporučená cena: | 252 Kč |
Počet stran | 140 stran |
Rozměr | 148x210 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 30. 11. 2007 |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Jazyk | ostatní |
Nakladatelství | Univerzita Palackého v Olomouci |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)