Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Problém médiíJak uvažovat o dnešních médiích

Slouží média obecnému blahu, nebo oligarchii? Je mediální systém založený na velkých korporacích slučitelný s životaschopnou demokratickou veřejnou sférou? Jak fungují politické principy, které takový systém vytvářejí? To jsou klíčové otázky protínající texty Roberta McChesneye. McChesney v nich zkoumá témata politické ekonomie médií, mezi něž patří např. vztah žurnalistiky k demokratické praxi, porozumění propagandě (vládní i komerční), souvislosti mezi komerčními médii a depolitizací společnosti, zvláštní role inzerce ve formování mediálního trhu i obsahu, vztah médií ke globálnímu a současnému kapitalismu, vliv komercializace na kulturu, veřejnoprávní vysílání atd. Přináší hutnou kritiku probíhajícího procesu degradace žurnalistiky.

ISBN:978-80-902831-2-1
EAN:9788090283121
Doporučená cena:198 Kč
Počet stran 144 stran
Rozměr 118x186 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 21. 5. 2009
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Autor: Schmidt, Roman
Překladatel: Holubová, Barbora
Nakladatelství Nakladatelství Grimmus
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace