Pravidlo 80/20 říká, že 80 procent všech výsledků vzniká z 20 procent příčin (např. to znamená, že 20 procent výrobků přináší 80 procent zisku nebo že 20 procent zákazníků vytváří 80 procent tržeb, ale i že 20 procent řidičů způsobí 80 procent dopravních nehod atd.). Aktualizované vydání dnes již klasického bestselleru, který byl přeložen do 30 jazyků, na praktických příkladech ukazuje, jak dosáhnout lepších výsledků s menším vynaložením úsilí, času a dalších zdrojů tím, že se soustředíme na těch důležitých 20 %, která přinášejí 80 % výsledků, a jak tohoto principu systematicky využívat nejen v podnikání a managementu, ale i v osobním životě.
ISBN: | 978-80-7261-175-1 |
---|---|
EAN: | 9788072611751 |
Doporučená cena: | 360 Kč |
Počet stran | 244 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 2. aktual. |
Datum vydání | 27. 2. 2008 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Překladatel: | Novotná, Jana |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |