![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha představuje matematické modely některých manažerských úloh, u kterých jsou respektovány náhodné vlivy, a s nimiž se manažeři setkávají při rozhodování na různých úrovních v podnicích i organizacích. Kniha se snaží pokrýt tři důležité okruhy úloh - rozhodovací úlohy z teorie firmy, marketingu a financí, které využívají Markovovy řetězce, dále úlohy hromadné obsluhy a konečně teorii zásob. Kniha je použitelná jako vysokoškolská učebnice především na ekonomických fakultách, ale i na technických fakultách s ekonomickým zaměřením.
ISBN: | 978-80-200-1704-8 |
---|---|
EAN: | 9788020017048 |
Doporučená cena: | 125 Kč |
Počet stran | 136 stran |
Rozměr | 130x200 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 20. 10. 2009 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Středisko společných činností AV ČR, v.v.i. - nakl. Academia |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)