![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Vysokoškolský učební text Praktický marketing si klade za cíl přiblížit srozumitelnou a názornou formou podstatu a nástroje marketingu. Upozorňuje na provázanost tržního mechanismu a marketingu, zabývá se různými formami organizace marketingu v podniku, marketingovým výzkumem a jeho technikami. Řada prováděných marketingových analýz pak vyúsťuje do vypracování marketingové strategie a nástrojů pro její zajištění. Podrobně je zpracována výrobková politika s důrazem na inovaci výrobního programu, dále všechny nástroje smluvní, komunikační a distribuční politiky. Teoretická část je doplněna mnoha praktickými příklady. Neřešené příklady jsou určeny pro procvičování jednotlivých témat na cvičeních. Řešené úlohy jsou pak určeny pro samostatnou práci studentů. Učební text je určen především studentům Fakulty strojní ZČU oboru Průmyslového inženýrství a management. Může však sloužit i pracovníkům marketingových oddělení podniků a širší podnikatelské veřejnosti.
ISBN: | 80-7043-366-3 |
---|---|
EAN: | 8070433663 |
Doporučená cena: | 309 Kč |
Počet stran | 266 stran |
Rozměr | A4297x210 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 14. 4. 2005 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Západočeská univerzita v Plzni |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)