Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Praktický marketing

Vysokoškolský učební text Praktický marketing si klade za cíl přiblížit srozumitelnou a názornou formou podstatu a nástroje marketingu. Upozorňuje na provázanost tržního mechanismu a marketingu, zabývá se různými formami organizace marketingu v podniku, marketingovým výzkumem a jeho technikami. Řada prováděných marketingových analýz pak vyúsťuje do vypracování marketingové strategie a nástrojů pro její zajištění. Podrobně je zpracována výrobková politika s důrazem na inovaci výrobního programu, dále všechny nástroje smluvní, komunikační a distribuční politiky. Teoretická část je doplněna mnoha praktickými příklady. Neřešené příklady jsou určeny pro procvičování jednotlivých témat na cvičeních. Řešené úlohy jsou pak určeny pro samostatnou práci studentů. Učební text je určen především studentům Fakulty strojní ZČU oboru Průmyslového inženýrství a management. Může však sloužit i pracovníkům marketingových oddělení podniků a širší podnikatelské veřejnosti.

ISBN:80-7043-366-3
EAN:8070433663
Doporučená cena:309 Kč
Počet stran 266 stran
Rozměr A4297x210 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 14. 4. 2005
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Západočeská univerzita v Plzni
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace