Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru.
ISBN: | 978-80-7277-266-7 |
---|---|
EAN: | 9788072772667 |
Doporučená cena: | 290 Kč |
Počet stran | 264 stran |
Pořadí vydání | 3. aktual. a rozšíř. |
Datum vydání | 15. 8. 2007 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | LIBRI, spol. s r. o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |