Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru.

ISBN:978-80-7277-266-7
EAN:9788072772667
Doporučená cena:290 Kč
Počet stran 264 stran
Pořadí vydání 3. aktual. a rozšíř.
Datum vydání 15. 8. 2007
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství LIBRI, spol. s r. o.
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace