Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Pracovní spokojenost jako specifický komponent interního marketingu

Problematika v publikaci se věnuje pracovní spokojenosti interního marketingu. Cílem publikace je popsat a sestavit teoretická východiska klíčových součástí zpracovávané problematiky doma a v zahraničí. Monografie je rozdělena na tři kapitoly.

ISBN:978-80-87472-96-5
EAN:9788087472965
Doporučená cena:200 Kč
Počet stran 90 stran
Rozměr 145x210 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 1. 2. 2016
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace