![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Publikace se věnuje poskytování sociálních služeb z několika různých pohledů. Je proto určena nejen poskytovatelům sociálních služeb, ale i lidem, kteří se chtějí sami postarat o své blízké, a také budoucím i současným uživatelům sociálních služeb. Obsahuje návod, jak postupovat v případě komunikace s novým zájemcem o poskytování sociální služby. Měla by řešit, jak s potenciálním klientem jednat, a popsat situace, kdy jej lze odmítnout. Poskytovatelé by zde měli najít návod, jaké náležitosti má smlouva obsahovat, a co by naopak neměla, jak vytvořit vnitřní pravidla atd. Čtenářům příručka nabídne také celou řadu vzorů.
ISBN: | 978-80-7554-009-6 |
---|---|
EAN: | 9788075540096 |
Doporučená cena: | 449 Kč |
Počet stran | 352 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 12. 4. 2016 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | ANAG, spol. s r. o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)