Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Průmyslový marketing

Marketing je systematický proces plánování a implementování marketingových aktivit pro cílové trhy. Proces začíná zkoumáním tržního prostoru, pochopení jeho dynamiky a identifikaci příležitostí umožňujících střet s existujícími nebo latentními potřebami, a tedy výběr těch segmentů, které může podnik uspokojit nejlepším způsobem. Formulování marketingové strategie a její zpřesnění do podoby marketingového mixu a plánu. Skripta budou mít manažerskou orientaci a budou zaměřena na práci marketingových manažerů a jejich úsilí sladit cíle, schopnosti a zdroje podniku s příležitostmi a potřebami trhu.

ISBN:978-80-01-04492-6
EAN:9788001044926
Doporučená cena:236 Kč
Počet stran 217 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 25. 2. 2010
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Nakladatelství ČVUT, Prodejna technické literatury
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace