![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Marketing je systematický proces plánování a implementování marketingových aktivit pro cílové trhy. Proces začíná zkoumáním tržního prostoru, pochopení jeho dynamiky a identifikaci příležitostí umožňujících střet s existujícími nebo latentními potřebami, a tedy výběr těch segmentů, které může podnik uspokojit nejlepším způsobem. Formulování marketingové strategie a její zpřesnění do podoby marketingového mixu a plánu. Skripta budou mít manažerskou orientaci a budou zaměřena na práci marketingových manažerů a jejich úsilí sladit cíle, schopnosti a zdroje podniku s příležitostmi a potřebami trhu.
ISBN: | 978-80-01-04492-6 |
---|---|
EAN: | 9788001044926 |
Doporučená cena: | 236 Kč |
Počet stran | 217 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 25. 2. 2010 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Nakladatelství ČVUT, Prodejna technické literatury |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)