![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Předkládaný text zabývající se zejména významem inovací, jejich vytvářením a tvorbou proinovačního klimatu v prostředí produkčních firem se snaží čtenáři přiblížit na základě nejnovějších poznatků a informací hlavní aspekty procesu tvůrčího myšlení.
ISBN: | 978-80-245-1445-1 |
---|---|
EAN: | 9788024514451 |
Doporučená cena: | 390 Kč |
Počet stran | 260 stran |
Rozměr | 182x257 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 26. 1. 2009 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)