![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Pracovníci pomáhajících profesí se téměř neustále setkávají s lidmi, kteří je seznamují se svými problémy a trápeními. Ke svým klientům mohou mít různý emoční vztah. Emoce týkající se klientů by tito pracovníci neměli potlačovat, ale měli by se je snažit rozpoznat a porozumět jim. Pokud dobře porozumíme vlastnímu prožívání, začínáme být citliví i na prožívání druhých a dokážeme jim lépe pomoci.
ISBN: | 80-7367-107-7 |
---|---|
EAN: | 8073671077 |
Doporučená cena: | 189 Kč |
Počet stran | 120 stran |
Rozměr | 160x230 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 5. 6. 2006 |
Jazyk | český |
Vazba | slepá lepená brožura s přebalem |
Ilustrátor: | Zindulka, Vladimír |
Nakladatelství | PORTÁL, s. r. o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)