![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Publikace přináší ucelený pohled na politický marketing. Objasňuje vznik politického marketingu, charakterizuje jednotlivé historické etapy jeho vývoje a specifika současného období. Role politického marketingu je vysvětlována v širším politickém a celospolečenském kontextu. Text je rozdělen do dvou částí: první je teoretická, druhou část tvoří případové studie, které ukazují, jak je teorie politického marketingu využita v praxi (např. kampaň pro přímou volbu prezidenta v ČR, politický marketing ve Velké Británii, politický marketing velké firmy v krizi). Kniha je určena zejména studentům politických a sociálních věd i studentům marketingu, ale také profesionálům, kteří se v praxi zabývají politickým marketingem a lobbingem a pracovníkům marketingových oddělení firem. Je psána velmi čtivě, obsahuje řadu fotografií z marketingových kampaní a proto může být přitažlivá i pro čtenáře neprofesionály se zájmem o tuto problematiku.
ISBN: | 978-80-7400-448-3 |
---|---|
EAN: | 9788074004483 |
Doporučená cena: | 590 Kč |
Počet stran | 272 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 15. 4. 2013 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Nakladatelství C. H. Beck, s. r. o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)