Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Politika a politický marketing

Publikace přináší ucelený pohled na politický marketing. Objasňuje vznik politického marketingu, charakterizuje jednotlivé historické etapy jeho vývoje a specifika současného období. Role politického marketingu je vysvětlována v širším politickém a celospolečenském kontextu. Text je rozdělen do dvou částí: první je teoretická, druhou část tvoří případové studie, které ukazují, jak je teorie politického marketingu využita v praxi (např. kampaň pro přímou volbu prezidenta v ČR, politický marketing ve Velké Británii, politický marketing velké firmy v krizi). Kniha je určena zejména studentům politických a sociálních věd i studentům marketingu, ale také profesionálům, kteří se v praxi zabývají politickým marketingem a lobbingem a pracovníkům marketingových oddělení firem. Je psána velmi čtivě, obsahuje řadu fotografií z marketingových kampaní a proto může být přitažlivá i pro čtenáře neprofesionály se zájmem o tuto problematiku.

ISBN:978-80-7400-448-3
EAN:9788074004483
Doporučená cena:590 Kč
Počet stran 272 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 15. 4. 2013
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Nakladatelství C. H. Beck, s. r. o.
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace