Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Pokročilá forma E-marketingového výzkumu

V tezích disertační práce je nastíněn návrh postupu při plnění cíle disertační práce. Tématem disertační práce je možnost uplatnění nového způsobu využití e-dotazníkové metodiky v marketingovém výzkumu v praxi. Hlavním cílem je zjistit zda, je nová navrhovaná metodika lepší než současná a zda-li jsou přednosti nového e-dotazníkového výzkumu verifikovatelné.

ISBN:978-80-7454-053-0
EAN:9788074540530
Doporučená cena:82 Kč
Počet stran 30 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 15. 8. 2011
Jazyk český
Vazba měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Nakladatelství Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace