![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
V tezích disertační práce je nastíněn návrh postupu při plnění cíle disertační práce. Tématem disertační práce je možnost uplatnění nového způsobu využití e-dotazníkové metodiky v marketingovém výzkumu v praxi. Hlavním cílem je zjistit zda, je nová navrhovaná metodika lepší než současná a zda-li jsou přednosti nového e-dotazníkového výzkumu verifikovatelné.
ISBN: | 978-80-7454-053-0 |
---|---|
EAN: | 9788074540530 |
Doporučená cena: | 82 Kč |
Počet stran | 30 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 15. 8. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Nakladatelství | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)