Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Podniková strategie

Kniha nabízí pohled na možnosti dlouhodobého rozvoje firmy. Na příkladech z praxe je ukázáno, že to, co odlišuje dobré firmy od těch horších, je dlouhodobá strategie, která se vedle provozní stránky zaměřuje především na inovace, internacionalizaci a spolupráci s ostatními subjekty na trhu.

ISBN:978-80-7400-507-7
EAN:9788074005077
Doporučená cena:650 Kč
Počet stran 304 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 10. 2. 2014
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Nakladatelství C. H. Beck, s. r. o.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace