Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Podnikový management

Publikace zaměřená na základní teoretické a praktické poznatky managementu poskytuje znalosti využitelné v manažerské praxi na podnikové úrovni. Prvá ucelená část se orientuje na vysvětlení podstaty managementu, vývojových (myšlenkových) etap a osobnost moderního manažera, včetně charakteristik jeho vlastností. Obsahem druhé pasáže je deskripce a rozbor jednotlivých manažerských funkcí, tj. plánování, rozhodování, organizování, řízení lidských zdrojů, motivování a vedení lidí, kontroly. Aktuálními problémy manažerské praxe - problematikou změn v podnicích a řízením projektů (akcí spojených se změnami) - se zabývá třetí část textu.

ISBN:80-7080-429-7
EAN:8070804297
Doporučená cena:269 Kč
Počet stran 204 stran
Rozměr A4
Pořadí vydání 1
Datum vydání 12. 1. 2002
Jazyk český
Vazba lepená brožura sešitá drátem ze strany
Nakladatelství Vysoká škola chemicko-technologická v Praze
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace