Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Podnikatelský mýtusProč většina malých firem do roka zkrachuje a co proti tomu dělat

Nové vydání úspěšné knihy kalifornského autora nás provádí klíčovými životními fázemi podniku od jeho založení až po období zralosti, odhaluje nástrahy těchto vývojových etap i důvody, proč tak vysoké procento nově založených firem krachuje hned v prvních letech své existence, ale především ukazuje, jak se vyhnout nepříjemným chybám a tragickým omylům, které vedou k plýtvání zdroji, zklamání a nakonec i k likvidaci firmy.

ISBN:80-7261-092-9
EAN:8072610929
Doporučená cena:290 Kč
Počet stran 224 stran
Rozměr 145x205 mm
Pořadí vydání druhé, dotisk
Datum vydání 16. 11. 2006
Jazyk český
Vazba lepená brožura, obálka s chlopněmi
Překladatel: Medek, Pavel
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace