Nové vydání úspěšné knihy kalifornského autora nás provádí klíčovými životními fázemi podniku od jeho založení až po období zralosti, odhaluje nástrahy těchto vývojových etap i důvody, proč tak vysoké procento nově založených firem krachuje hned v prvních letech své existence, ale především ukazuje, jak se vyhnout nepříjemným chybám a tragickým omylům, které vedou k plýtvání zdroji, zklamání a nakonec i k likvidaci firmy.
ISBN: | 80-7261-092-9 |
---|---|
EAN: | 8072610929 |
Doporučená cena: | 290 Kč |
Počet stran | 224 stran |
Rozměr | 145x205 mm |
Pořadí vydání | druhé, dotisk |
Datum vydání | 16. 11. 2006 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Překladatel: | Medek, Pavel |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |