![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Monografie se zabývá problematikou podnikatelské kultury a image podnikání a jejich řízení jakožto výnamného předpokladu rozvoje podnikání v České republice. Klade si za cíl nejen zmapovat současný stav dané problematiky, ale i doporučit některá opatření vedoucí ke zlepšování podnikatelské kultury v ČR.
ISBN: | 978-80-261-0012-6 |
---|---|
EAN: | 9788026100126 |
Doporučená cena: | 89 Kč |
Počet stran | 130 stran |
Rozměr | 148x210 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 20. 7. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Západočeská univerzita v Plzni |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)