Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Podnikání v České republice

Kniha přináší aktuální informace o podnikatelských postojích a aktivitách obyvatel ČR. Vychází z rozsáhlých empirických výzkumů realizovaných na reprezentativních souborech dospělé populace. Analyzuje změny týkající se podnikatelské aktivity a postojů k podnikání v průběhu posledních pěti let a též porovnává situaci v ČR se situací v jiných zemích. Pomáhá porozumět motivaci, která lidi u nás k podnikání přivádí, způsobu vedení podnikání i růstovým očekáváním podnikajících jedinců. Podrobně se věnuje tomu, jaké skupiny obyvatelstva jsou u nás zapojeny do podnikání více a jaké méně. Autoři též analyzují jednotlivé podmínky pro podnikání a předkládají potřebná doporučení zaměřená na podporu podnikatelské aktivity. Analýza autorů je obohacena o řadu postřehů získaných od úspěšných podnikatelů i dalších expertů na podnikání. Kniha je užitečná pro tvůrce hospodářské politiky, kteří mohou ovlivnit, jak se u nás bude podnikatelským aktivitám dařit. Dále pro učitele, výzkumníky v oblasti podnikání, podnikatele a studenty vysokých škol se zájmem o podnikání.

ISBN:978-80-245-1884-8
EAN:9788024518848
Doporučená cena:290 Kč
Počet stran 134 stran
Rozměr 182x257 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 26. 9. 2012
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace