Kniha přináší aktuální informace o podnikatelských postojích a aktivitách obyvatel ČR. Vychází z rozsáhlých empirických výzkumů realizovaných na reprezentativních souborech dospělé populace. Analyzuje změny týkající se podnikatelské aktivity a postojů k podnikání v průběhu posledních pěti let a též porovnává situaci v ČR se situací v jiných zemích. Pomáhá porozumět motivaci, která lidi u nás k podnikání přivádí, způsobu vedení podnikání i růstovým očekáváním podnikajících jedinců. Podrobně se věnuje tomu, jaké skupiny obyvatelstva jsou u nás zapojeny do podnikání více a jaké méně. Autoři též analyzují jednotlivé podmínky pro podnikání a předkládají potřebná doporučení zaměřená na podporu podnikatelské aktivity. Analýza autorů je obohacena o řadu postřehů získaných od úspěšných podnikatelů i dalších expertů na podnikání. Kniha je užitečná pro tvůrce hospodářské politiky, kteří mohou ovlivnit, jak se u nás bude podnikatelským aktivitám dařit. Dále pro učitele, výzkumníky v oblasti podnikání, podnikatele a studenty vysokých škol se zájmem o podnikání.
ISBN: | 978-80-245-1884-8 |
---|---|
EAN: | 9788024518848 |
Doporučená cena: | 290 Kč |
Počet stran | 134 stran |
Rozměr | 182x257 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 26. 9. 2012 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |