Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Podnikání malých a středních podniků na mezinárodních trzích

Podniky, které se rozhodnou zapojit do mezinárodního podnikání, si musí být vědomy nejen podnikatelských příležitostí, ale i rizik, se kterými je mezinárodní podnikání spojeno. Rozhodnutí o vstupu na zahraniční trhy patří ke klíčovým dlouhodobým strategickým rozhodnutím, které s sebou přináší podstatné změny v řízení podniku. Malé a střední podniky čelí stejným strategickým volbám jako velké/nadnárodní podniky, ale často s omezenými zdroji v oblasti finanční, personální a manažerské. Navzdory těmto omezením jsou malé a střední podniky významným a rostoucím prvkem mezinárodního podnikatelského prostředí a zvážením svých výhod a problémů jsou schopny překonat bariéry vstupu na zahraniční trhy a být na těchto trzích úspěšné.

ISBN:978-80-87865-16-3
EAN:9788087865163
Doporučená cena:250 Kč
Počet stran 177 stran
Rozměr 150x230 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 18. 2. 2015
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Ekopress, s.r.o.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace