![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Pitch je termín pro prezentaci projektu či myšlenky, jejímž cílem je představit svůj nápad či námět publiku tak, aby okamžitě zaujal a zároveň získal prostředky pro realizaci. Aktualizované druhé vydání úspěšné příručky německé lektorky pitchingu Sibylle Kurz je obohaceno o mnoho příkladů z praxe. Kniha rovněž obsahuje názorná cvičení, a je tak vhodná pro všechny, kteří chtějí někoho nadchnout pro svůj nápad. Inspirovat se zkušenostmi autorky mohou nejenom filmoví profesionálové, ale také marketingoví specialisté, umělci nebo nakladatelé.
ISBN: | 978-80-7331-284-8 |
---|---|
EAN: | 9788073312848 |
Doporučená cena: | 290 Kč |
Počet stran | 174 stran |
Rozměr | 165x220 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 24. 10. 2013 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Překladatel: | Dohnalová, Marcela |
Nakladatelství | Akademie múzických umění v Praze |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)